— 犬几 —

If - 丁可

我要产粮。


歌词:

I can your danger soul
我灌了你危险的灵魂
think so you'll say hello
认为你会说 Hello
breaking find you go
突然发现你要离去
break down you by below
按下你在心底

and you down think
你静下来想过吗
think so you freaking down
你正害怕沉静
say Hi to send you go
对你说再见,送你走 
break down by blow
破碎了,摊在心底

and you think to go
你真的想离开吗 
you don't know I love you so
你不知道我多么爱你 
breaking down you find you go
发现你走,我开始忘记你 
I can down to soul
我可以沉静至灵魂 

and you the resent soul
你是个怨恨的灵魂吗 
don't feake just danger soul
不要害怕,只是个危险的灵魂 
breaking the find you go
阻止你离开的感觉 
break down you by blow
将你按在心底

and you think to go
你想离开吗 
you don't know I love you so
你不了解我爱你这样深 
break down you try to go
忘记你想要离开 
I can down to soul
我沉至灵魂

you don't know you try to go
你不知道你想离开 
you don't know I love you so
你不知道我这样爱你 
I can song you try to go
你想离去,我可歌唱 
I can down to soul
我可沉至灵魂

评论
热度(1)

2016-06-17

1